.

.
.

Τετάρτη 25 Δεκεμβρίου 2013

Δεν είμαι πολύ όμορφη; Είσαι, αλλά το βραβείο το πήρα εγώ!




Η απαλή μουσική δεν ακουγόταν έξω από το μπάνιο. Η Γιούλα είχε χωθεί στη γεμάτη αφρό μπανιέρα και σιγοτραγουδούσε, όσο η μητέρα της κοιμόταν με το βιβλίο στο χέρι. 
Δυο ώρες ξεκούρασης κάθε μεσημέρι ήταν απαραίτητες για την Ηλέκτρα. Η Τέτα είχε μαζέψει το τραπέζι κι έπλενε τα πιάτα αδιαμαρτύρητα. Όταν τελείωσε, πήρε ένα σκαμπό και κάθισε στο μπάνιο συζητώντας με την αδερφή της. 

- Μακάρι να είναι έτσι... Εγώ δεν είδα να σε κοιτάζει ιδιαίτερα, αλλά για να το λες εσύ...
- Ξέρω τι σου λέω! Σε λίγο που θα πάω στο σπίτι του και θα με δει με το κόκκινο μπλουζάκι, θα πάθει πλάκα! Τετούλα μου, αδερφούλα μου, τρίψε μου λίγο την πλάτη και φέρε την κρέμα της μαμάς... Έφτιαξε προχθές κι άλλη, μυρίζει τέλεια! Θα τον τρελάνω το γιο της κυρίας Αργυρώς! 

Η απαλή παιδική κρέμα, είχε εμπλουτιστεί με αμυγδαλέλαιο και πέντε σταγόνες άρωμα. Ρευστή πλέον σαν γαλάκτωμα, απλωνόταν στο δέρμα και μοσχομύριζε όλο το σώμα.

- Μη βάλεις πολύ, θα φωνάζει η μαμά! Λίγη ποσότητα λέει, πίσω από τα αυτιά και στις κλειδώσεις!
- Ας φωνάζει! Παντού θα βάλω!
Στέγνωσε τα μαλλιά της με το πιστολάκι κι έφτιαξε προσεκτικά τη φράντζα της. Η μπλε σκιά, το μαύρο μολύβι και η διπλή στρώση μάσκαρα έδωσαν βάθος στο βλέμμα της. 

Σήκωσε τα πλούσια μαύρα μαλλιά της παίρνοντας διάφορες πόζες μπροστά στον καθρέφτη. 
- Δεν είμαι πολύ όμορφη; 


Η κυρία Αργυρώ έβγαλε το κέικ σοκολάτας από το φούρνο, όταν χτύπησε το κουδούνι. Η κόρη της η Σίσυ έτρεξε ανυπόμονα ν' ανοίξει στη φίλη της. 

- Άργησες! Πω πω ομορφιές! 
- Μόνη σου είσαι;
- Είναι κι ο αδερφός μου μέσα, περιμένει ένα φίλο του να ακούσουν κάτι δίσκους... 
- Φίλο του; Τον ξέρεις εσύ; 
- Ναι, έχει έρθει πολλές φορές, κοντά μας μένει... Θα φάμε και κέικ που έφτιαξε η μαμά μου! 
Η Αργυρώ την καλωσόρισε εγκάρδια, κοιτάζοντας διακριτικά το πρόσωπό της. 

< Δεκαπέντε χρονών ακόμα δεν είναι και βάφεται σα μεγάλη κοπέλα... Έτσι ξεσηκώνει με τούτα κι εκείνα και τη δική μου κι όλο φασαρίες μου κάνει...> 
Ο Στράτος βγήκε από το δωμάτιό του ανυπομονώντας να δοκιμάσει το κέικ. Το στενό τζιν και το κάτασπρο φαρδύ πουκάμισο του πήγαιναν πολύ! Χαιρετήθηκαν εγκάρδια κι εκείνη φρόντισε να καθίσει δίπλα του. Έτριβε με τρόπο τα χέρια και τον αυχένα της για να ζεσταθούν και να σκορπιστεί ακόμα πιο πολύ το έντονο άρωμα.

- Στράτο, πόσους δίσκους έχεις τελικά; 
- Μμμμ... Πενήντα περίπου...
- Να σου φέρω κασέτες να μου γράψεις αν μπορείς;
- Όσες θέλεις, κανένα πρόβλημα! Διάλεξε τραγούδια και γράψε με ποια σειρά τα θέλεις!
- Να δω πρώτα, γιατί ξεχνάω τους τίτλους... 
Ο φίλος του έφτασε κρατώντας πέντε βινύλια παραμάσχαλα. Ψηλό παλικάρι και όμορφο, γοήτευσε αμέσως τη Γιούλα. Σε μια ώρα ήταν μαζί τους στο δωμάτιο του Στράτου,  κοιτώντας τους δίσκους και γελώντας με τα δυο αγόρια. Σκόπιμα έδειχνε περισσότερο ενδιαφέρον για το φίλο του ρωτώντας διάφορα, να δει αν ο άλλος ζηλέψει. 

- Γιούλα, έλα να σου δείξω το βραχιολάκι που πήρα!
Νευριασμένη ακολούθησε τη Σίσυ, που διέκοψε τη συζήτησή τους. Ασχολήθηκε για λίγο μαζί της έχοντας στο νου της την Τέτα και το νεαρό που γνώρισε πριν λίγο. 

< Αν της τον γνωρίσω, είμαι σίγουρη ότι θα της αρέσει! Έτσι θα πείσουμε τη μαμά μαζί για το πάρτι που σκέφτομαι να κάνω...> 
Πήρε ύφος συνωμοτικό και φτιάχνοντας τα μαλλιά της φίλης της, είπε τάχα αυθόρμητα ότι θα ήθελε να τηλεφωνήσει στην αδερφή της να έρθει για να μην κάθεται μόνη στο σπίτι.
- Έλα μαμά! Πήρα να πω στην Τέτα να έρθει εδώ παρεούλα μας και θα γυρίσουμε μαζί! 
Βαριόταν η αδερφή της να βγει από τη ζεστασιά του σπιτιού τους αλλά επέμεινε να της μιλήσει. Βάζοντας με τρόπο το χέρι στο ακουστικό επέμεινε. 

- Υπάρχει λόγος, έλα εδώ σου λέω! 

Οι πρώτες μέρες του Δεκέμβρη ήταν πολύ χαρούμενες. Θα ερχόταν ο πατέρας τους και θα γιόρταζαν μαζί τα Χριστούγεννα και την Πρωτοχρονιά μετά από δυο χρόνια. Μητέρα και κόρες ξεσήκωσαν το σπίτι. Σκαρφαλωμένες καθάρισαν τα ντουλάπια της κουζίνας μέσα κι έξω κι έτριβαν τα πλακάκια μέχρι που άστραψαν. Η μάνα πέρασε με υγρό λουστραρίσματος τα έπιπλα αφού πλύθηκαν όλα τα σερβίτσια του μπουφέ. Παντζούρια, τζάμια, κουρτίνες, όλα έλαμψαν και το σπίτι μύρισε καθαριότητα. 

- Μαμά, να κάνουμε προς το τέλος του μήνα ένα πάρτι; 
- Πάρτι; Για καθίστε καλά! Θα κάνουμε ρεβεγιόν που θα είναι εδώ κι ο πατέρας σας! 

- Ναι, αλλά θα είναι όλο μεγάλοι... Γιατί να μη φωνάξουμε τους συμμαθητές μας, να χορέψουμε και να διασκεδάσουμε; Έλα μαμά, πες ναι... 
- Θα ρωτήσετε τον πατέρας σας κι αν σας το επιτρέπει θα δούμε... 
Η Γιούλα έκλεισε πονηρά το μάτι στην Τέτα που έτριβε ένα μπρούντζινο κηροπήγιο. 

- Την άλλη βδομάδα θα κατεβάσουμε το δέντρο απ' το πατάρι! Αύριο το απόγευμα θα πάμε στα μαγαζιά να συμπληρώσουμε λίγα στολίδια. Πέρυσι σπάσατε πολλές μπάλες, να προσέχετε λίγο! Και χρυσά κεριά για το τραπέζι, ξεφλούδισαν αυτά που έχουμε... Ρούχα και παπούτσια θα πάρουμε όταν έρθει ο μπαμπάς σας, θα πάμε όλοι μαζί να χαρεί κι αυτός. 

Με αγκαλιές και πολλή αγάπη τον υποδέχθηκαν. Το σπίτι στολισμένο και ζεστό, το τηλέφωνο χτυπούσε ασταμάτητα για τα καλωσορίσματα και οι ετοιμασίες για τις γιορτινές μέρες στο φόρτε τους. Ο Αποστόλης καμάρωνε τις κόρες του που έτρεχαν πρόθυμες να ικανοποιήσουν κάθε επιθυμία του. 

- Μπαμπά εγώ θα σου ψήσω καφεδάκι! 
- Μπαμπά εγώ θα σου ετοιμάσω το ουζάκι! 
Οι έντονες ματιές και τα νοήματα μεταξύ τους έκαναν την Ηλέκτρα να τις κοιτάζει εκνευρισμένη.
- Όλο συνωμοσίες είστε! Τι θέλετε και όλο ψου ψου και μούτρα κάνετε πίσω από την πλάτη του μπαμπά σας, ε;

- Πότε θα του το πεις; 
- Α! Αυτό είναι το πρόβλημά σας! 
Άφησε λίγες μέρες να περάσουν και μίλησε στον άντρα της.
- Οι κόρες σου θέλουν να κάνουν πάρτι! Τους είπα ότι εσύ θα τους δώσεις την άδεια!
- Να κάνουν τα παιδιά! Θα τις καμαρώσω να χορεύουν και να διασκεδάζουν! 
Οι ετοιμασίες για τη μέρα των Χριστουγέννων απασχολούσαν τις γυναίκες του σπιτιού. Θα καλούσαν τους κουμπάρους και τους θείους τους από το σόι του Αποστόλη. Η Ηλέκτρα είχε κάποιους συγγενείς στην Αθήνα αλλά επαφές δεν είχε κρατήσει. 

Πράσα, σέλινο, φρέσκα κρεμμυδάκια και άνηθος για το χοιρινό, πλύθηκαν και κόπηκαν γρήγορα. Παραδοσιακό χριστουγεννιάτικο φαγητό για την οικογένεια, όπως και η κρεατόπιτα με πολλά μπαχαρικά. Τα κορίτσια πέρασαν όλη τη μέρα σχεδόν στην κουζίνα προετοιμάζοντας το εορταστικό γεύμα της επόμενης μέρας. Η παραμονή ήταν κλεισμένη για το σπίτι της θείας τους, αδερφής του πατέρα. Φόρεσαν τα καινούργια τους ρούχα και φανταχτερά μπιζού.
- Δεν είμαι πολύ όμορφη μαμά; 
- Είσαι! Και η αδερφή σου κούκλα είναι!  
- Θα σκάσουν όταν μας δουν! Και η θεία θα πάθει όταν μπεις στο σπίτι της με το μεταξωτό σου φόρεμα! Έλα να σου φτιάξω λίγο τη μπουτονιέρα! 
Στολισμένες και οι τρεις ακολούθησαν τον Αποστόλη. Οι γειτόνισσες πίσω απ' τις κουρτίνες τις έτρωγαν με τα μάτια τους. 

- Κοίτα την κουτσομπόλα! Νομίζει ότι δε φαίνεται! Χα χα χα! 



- Καλά Χριστούγεννα! 
 Τα ποτήρια σηκώθηκαν ψηλά κι οι ευχές ακολουθούσαν ξεχωριστά για τον καθένα.
- Τέτα, Γιούλα, καλή πρόοδο! Άντε και καλές τύχες να έχετε!
Η Ηλέκτρα χαμογελούσε και τους έκανε νόημα να πιάσουν το Χέρι της Φατιμά που κρεμόταν μόνιμα στο λαιμό τους.

- Και στην κόρη σου! Του χρόνου διπλή!
Καμάρωνε η μάνα τυπικά για τη μεγαλοκοπέλα της που ήταν ακόμα ανύπαντρη. Μέσα της είχε καημό μεγάλο που τα χρόνια περνούσαν και άφηναν πάνω της τα σημάδια τους...

Η κυρά-Ζαμπέτα δεν ήταν μαζί τους. Είχε κοιμηθεί από νωρίς για να πάει στις πέντε το πρωί στην εκκλησία. Θα μεταλάμβανε όπως κάθε χρόνο Του Χριστού το Σώμα. 

- Ούτε λάδι δεν πρέπει να τρώμε, όχι γλέντια και φαγοπότια! Αυτά είναι για την παραμονή της Πρωτοχρονιάς! Πως τα κάνετε, δε μπορώ να καταλάβω... Μετά τη λειτουργία τρώμε, νωρίς τελειώνει! Χριστιανικά πράματα δεν είναι αυτά! Γεμάτη η εκκλησία από κόσμο αξημέρωτα κι εσείς ακόμα θα γλεντάτε... 

Η Ηλέκτρα αγαπούσε πολύ το ποτό και την τράπουλα. Έπινε και τέσσερα και πέντε ποτήρια ουίσκι όταν έβρισκε καλή παρέα και στρωνόταν πρώτη για χαρτάκι. Η κουνιάδα της συζητούσε με τις άλλες κυρίες κι εκείνη στο τραπέζι με τους άντρες δεν άφηνε παιχνίδι. Τα ξαδέρφια μαζεμένα στην άκρη του σαλονιού έλεγαν τα δικά τους. 

- Θα κάνουμε το πρώτο μας πάρτι! Ελάτε κι εσείς! 
- Θα έχει κι αγόρια; 
- Φυσικά! Πάρτι με κορίτσια μόνο γίνεται; 
- Θα βάλετε και μπλουζ; 
- Πολλά! Θα σβήσουμε και τα φώτα! 

Γούρλωσαν τα μάτια οι δεκατετράχρονες κοπέλες. Αυτά στο σπίτι τους ήταν απαγορευμένα. Η Γιούλα που πάντα ήθελε να προκαλεί τους είχε εξάψει τη φαντασία.

- Η μαμά μου είναι μοντέρνα! Να το πει και στις δικές σας να σας αφήσουν να έρθετε, στο σπίτι μας δε θα έχουν πρόβλημα! 

Έπεσαν κατάκοπες στο κρεβάτι, έχοντας μπροστά τους μόνο λίγες ώρες ύπνου. Η Γιούλα κοίταξε την αδερφή της που φορούσε το φαρδύ νυχτικό και χαμογέλασε φιλάρεσκα.

- Να φύγει κι αυτή η μέρα και να τους καλέσουμε Τέτα! Πρέπει να ετοιμάσουμε τους δίσκους, να γράψουμε τα τραγούδια που θέλουμε και να τα δώσω στο Στράτο... Ονειρεύομαι τη στιγμή που θα με πάρει στην αγκαλιά του να χορέψουμε... Θα μου ζητήσει να βγούμε και θα με φιλήσει... Θα γίνει το αγόρι μου και θα λιώνει για μένα! Να δεις που θα τα φτιάξεις κι εσύ με τον... 

- Μη βιάζεσαι! Άσε και θα δούμε πως θα πάει...
- Θα πάει... Έναν εσύ κι έναν εγώ, είναι και κολλητοί φίλοι, θα βγαίνουμε παρέα...

Χασμουρήθηκε κι έπιασε το καθρεφτάκι από το κομοδίνο. Γύρισε το κεφάλι δεξιά κι αριστερά στο μαξιλάρι και του έκλεισε πονηρά το μάτι.
- Θα τα φτιάξουμε και θα σκάσουν όλες από τη ζήλια τους! Καλύτερη από μένα δεν υπάρχει! Δεν είμαι πολύ όμορφη;  





Η πολυαγαπημένη Γιαγιά Κασσιανή παρέλαβε ένα εορταστικό βραβείο που την ενθουσίασε πολύ! 
Έδωσε εντολή στην εγγονή της τη Σόφη να το χαρίσει και σε άλλες κυρίες, για να το βλέπουμε και να καμαρώνουμε στους τοίχους των αριστοκρατικών μας σαλονιών όταν πίνουμε τσάι σε πορσελάνινη κούπα τα απογεύματα με άλλες καθώς πρέπει κυρίες. 
- Στα καθημερινά φλιτζάνια το πίνουμε όταν έχουμε πονόκοιλο Σόφη, αυτό να θυμάσαι! 
- Ναι γιαγιά, ξέρω... 
- Ξεράδια! Το βραβείο μη ξεχάσεις χρονιάρες μέρες που είναι!
Αν μπορούσε η εγγονή ας έκανε κι αλλιώς... 
- Κι από τον άλλο κόσμο λύνεις και δένεις γιαγιά! Κάνω όλα όσα μου λες! Το πρόβλημα είναι όταν μιλάμε μεταξύ μας κι οι άλλοι νομίζουν ότι έχω παραισθήσεις... 
- Ας νομίζουν ο,τι θέλουν! Εσύ εμένα θα ακούς!

Χριστουγεννιάτικες και Πρωτοχρονιάτικες οι ερωτήσεις και το καρφάκι έτοιμο να υποδεχθεί το πανέμορφο κορνιζαρισμένο αρκουδάκι!  

Σοφάκι μου αγαπημένο σ' ευχαριστώ πολύ! Χρόνια Πολλά με Υγεία Αγάπη και Δύναμη! 





Η πιο όμορφη Χριστουγεννιάτικη ανάμνηση 

Με τη δύο μηνών κόρη μου που φωτογράφιζα μπροστά από το δέντρο! 


Αγαπημένο ξένο χριστουγεννιάτικο τραγούδι 

Last Christmas 

http://www.youtube.com/watch?v=E8gmARGvPlI


Αγαπημένο ελληνικό χριστουγεννιάτικο τραγούδι 

Το αντίστοιχο "Οι καμπάνες χτυπούν" 

http://www.youtube.com/watch?v=jhUIcQ21iZQ


Το δώρο που θα ήθελα για τα φετινά Χριστούγεννα 

Όχι κάτι υλικό. Πολλή αγάπη κι αισιοδοξία για καλύτερες μέρες


Μια ευχή για το 2014

Υγεία - Ειρήνη - Ανθρωπιά και Αγκαλιά ζεστή για όλο τον κόσμο! Να προσπαθήσουμε να γίνουμε καλύτεροι και να μη τσιγκουνευόμαστε την αγάπη.  












24 σχόλια:

  1. Η τσαχπινιά σε όλο της το μεγαλείο! Μεγαλώνουν γρήγορα τα κορίτσια και αρχίζουν τα παιχνίδια της φιλαρέσκειας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τσαχπινιά, πονηριά και νάζι Αντιγονάκι μου!
      Καλά Χριστούγεννα αγαπημένη μου!

      Σε φιλώ!!!

      Διαγραφή
  2. καλα χριστουγεννα με υγεια κουκλα μου!!!! με καλυψε η γιαγια αντιγονη σε ολα!!! αντε γρηγορα και η συνεχεια!!!πολλα φιλια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σοφούλα μου χρόνια πολλά με υγεία κι ευλογία, να χαίρεσαι την οικογένειά σου!

      Σε φιλώ πολύ γλυκιά μου!

      Διαγραφή
  3. Τσαχπίνια δεν λες τίποτε... συμφωνώ με τη γιαγιά Αντιγόνη!!! -:))
    Καλά Χριστούγεννα με υγεία, αγάπη και χαρά Μαίρη μου!!!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κικίτσα μου χρόνια πολλά με υγεία κι ευτυχία και με πολλή τσαχπινιά στην κουζίνα σου!

      Φιλάκια πολλά, να χαίρεσαι την οικογένειά σου!

      Διαγραφή
  4. Τσαχπινιά και θηλυκότητα !!!
    Αιώνιες γυναίκες.... αναλοίωτες στο πέρασμα των καιρών...
    Φιλιά πολλά Μαιρούλα μου
    Καλές Γιορτές !!!
    Σόφη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ξέρεις εσύ από τσαχπινιές Αιώνια Γιαγιά Κασσιανή!
      Μαθαίνω ότι με τη θηλυκότητά σου έχεις τρελάνει κόσμο εκεί πάνω!

      Καλές Γιορτές και Χρόνια Πολλά αγαπημένο μου Σοφάκι! Υγεία και χαρά σε σένα και την οικογένειά σου!

      Φιλάκια πολλά!!!

      Διαγραφή
  5. Χρόνια Πολλά Μαιρούλα μου
    να χαίρεσαι την οικογένειά σου και να μας
    χαρίζεις τις μοναδικές ιστορίες σου!

    Με πολλά φιλιά γιορτινά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ζουζούκα μου Χρόνια Πολλά!
      Υγεία, Αγάπη κι Αισιοδοξία να έχεις πάντα, να χαίρεσαι την οικογένειά σου κοπέλα μου γλυκιά!

      Φιλάκια πολλά πασπαλισμένα με χρυσόσκονη σου στέλνω!

      Διαγραφή
  6. Ηρθε η ωρα της Μαιρούλας το ανάγνωσμα Μαιρούλα μου..χι.χιχ. καθησμενη και πίνοντας το καφεδακι μου το απόλαυσα.....χι.χι....πρωτόγνωρα σκιρτήματα για τις νεανικές καρδούλες.. άλλες βιαστικές και άλλες στην ώρα τους Μαιρούλα μου αλλά με όλη τους την τσαχπινιά..χι.χι... ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ με χαμόγελα ζεστασιάς και αγάπη πολύ .. να περάσεις όμορφα αυτές τις γιορτές..φιλάκια γιορτινά .. περιμένοντας την συνέχεια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρόνια Πολλά με Υγεία και Αγάπη Ρουλίτσα μου!
      Nα χαίρεσαι την όμορφη οικογένειά σου και να ζεις μαζί τους αμέτρητες χαρές!
      Βιαστική η Γιούλα, πολύ βιαστική... Κολλούσε στον τοίχο αγόρια μεγαλύτερης ηλικίας με την ετυμολογία της! χα χα χα χα!
      Χαίρομαι που σου "έκανα παρεούλα" με το καφεδάκι σου γλυκιά μου!

      Πολλά φιλάκια και αγάπη σου στέλνω!

      Διαγραφή
  7. Χρόνια πολλά, Μαιρούλα μου, με υγεία και αγάπη!
    Να χαίρεσαι την οικογένειά σου και ο νέος χρόνος να σου φέρει ό,τι καλύτερο!
    Αντε να δούμε, τί θα γίνει στο πάρτυ των κοριτσιών, χαχαχα!!
    Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαριαννάκι μου χρόνια πολλά!
      Υγεία, ευλογία και αγάπη σε σένα και την οικογένειά σου, με το καλό η νέα χρονιά!
      Θα δεις, θα δεις, μεγάλη πλάκα είχε... χα χα χα!

      Πολλή αγάπη και φιλάκια γλυκιά μου!

      Διαγραφή
  8. Χρόνια Πολλά και ευτυχισμένο το νέο έτος με αγάπη, υγεία, αισιοδοξία και μπόλικη υπομονή!!! Αν έχεις χρόνο πάρε μέρος στη ανταλλαγή δώρων στο blog μου...5 μέρες έμειναν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαρά μου χρόνια πολλά!
      Υγεία και αγάπη, ο Μεγαλοδύναμος να μας δίνει υπομονή ν' αντέχουμε...
      Θα περάσω βεβαίως, ευχαριστώ!

      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  9. Χρόνια Πολλά, η γέννηση του Χριστού να φέρει αγάπη στις καρδιές όλων
    Πολύ όμορφα στόλισες το μπλοκ σου με τα γιορτινά εικονάκια...Μου άρεσε ο τίτλος της ανάρτησης σου :) μου άρεσε πολύ όλη η ιστορία σου...την απόλαυσα..μια χαρά εξελίσσεται...περιμενω και τη συνέχεια όπως κάθε φορά με αγωνία και χαρά..
    Μου άρεσε ο τρόπος παρουσιασης του βραβείου...να το χαρείς ..ωραίες οι απαντήσεις σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δελφινάκι μου χρόνια πολλά!
      Η Γέννηση του Χριστού μας να γαληνέψει τις καρδιές όλων μας! Ο τίτλος ήταν δημοσιευμένος κατά το ήμισυ, μετά πήγε ασορτί με το βραβείο...χιχιχιιιιι!
      Σ΄ευχαριστώ πολύ για τα γλυκά σου λόγια, να είσαι καλά!

      Φιλούθκια!!!

      Διαγραφή
  10. Χρόνια πολλά,υγεία και ευτυχία στην οικογένεια σου!!!!!!!!!!!!
    Αχ αυτά τα πάρτι!!!!!!!!!!!!!
    Συγχαρητήρια για το βραβείο!!!!!!!!!!!!!
    Φιλάκια πολλά!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρόνια πολλά με υγεία και αγάπη Ρενάκι μου!
      Ένα παρτάκι με σέικ και μπλουζ πολύ θα μου άρεσε να σου πω...
      Σ΄ευχαριστώ πολύ, να είσαι πάντα καλά!

      Πολλά φιλάκια και την αγάπη μου!

      Διαγραφή
  11. Αγαπημένη μου Μαίρη σου ευχομαι χρόνια πολλά με υγεία και ευτυχία!!!Η νέα χρονιά να σου εκπληρώσει πολλές επιθυμίες σου και να σου χαρίζει πολλές χαρές και εξαιρετικές εμπνεύσεις που εσύ με την σειρά σου θα προσφέρεις σ'εμάς που σ΄' αγαπούμε ευχάριστες καλογραμμένες ιστορίες.Φιλάκι γιορτινό για ένα όμορφο βράδυ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Εφούλα μου γλυκιά!
      Υγεία, αγάπη και όλα τα καλά σε σένα και την οικογένειά σου!

      Φιλάκια πολλά, καλή Κυριακή να περάσεις!

      Διαγραφή
  12. Χρόνια πολλά,Μαιρούλα!!!!Ο Άι Βασίλης να φέρει χαρά,υγεία και αγάπη.

    。☆。*
    。*…。* 。
    …__██__.* ۞…
    …..( • • )…*/*…
    …─(░•░)─ …….
    ….(░ • ░)……..
    *♥*¤*♥*¤*♥*..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τριανταφυλλένια μου, πολύ μ' αρέσει το χιονανθρωπάκι!
      Χρόνια πολλά με υγεία και αγάπη! Να χαίρεσαι την οικογένειά σου!

      Φιλάκια πολλά γλυκούλα μου!

      Διαγραφή