.

.
.

Πέμπτη 25 Οκτωβρίου 2012

Η Ποδηλάτισσα βραβεύει!



Η αγαπημένη Ποδηλάτισσα, μου χάρισε ένα πολύ γλυκό κι έξυπνο βραβείο, με την προϋπόθεση να τηρήσω όπως όλοι τους εξής όρους: 

1) Αναρτούμε το βραβείο στο ιστολόγιό μας
2) Ευχαριστούμε το πρόσωπο που μας το χάρισε
3) Αναφέρουμε 7 τυχαία πράγματα σχετικά με τον εαυτό μας
4) Αναφέρουμε τους κανόνες
5) Χαρίζουμε το Βραβείο σε ακόμα 7 ιστολόγια της επιλογής μας
6) Ενημερώνουμε τα ιστολόγια με ένα σχόλιο για να περάσουν να το παραλάβουν 

Αφού την ευχαριστήσω ξανά, 7 πράγματα λοιπόν για μένα: 

Είμαι πολύ, μα πάρα πολύ μουσικόφιλη
Χωρίς φαγητό μπορώ, όχι όμως χωρίς καφέ
Δένομαι πολύ με διάφορα πράγματα, κυρίως όταν είναι από χέρι αγαπημένο και δεν τα πετάω ακόμα κι αν φθαρούν, όλο και κάπου τα κρύβω...
Με την τεχνολογία τα πάμε σαν το σκύλο με τη γάτα
Λατρεύω τα κεριά, τις δαντέλες, τις χάντρες και το μαραμπού και φτιάχνω διάφορα πραγματάκια, κυρίως σε ροζ χρώμα
Έχω μεγάλη λόξα με τα μικρόβια κι αμέτρητα μπουκάλια αντισηπτικών στο σπίτι και στις τσάντες μου για κάθε χρήση (Κατακουζίνα με φωνάζουν οι περισσότεροι)
Μεγάλη μου αγάπη είναι τα αιθέρια έλαια, που χρησιμοποιώ καθημερινά, απαραίτητο πάντα το τριαντάφυλλο που με τρελαίνει 

Θα το χαρίσω με τη σειρά μου σε ακόμα 7 ιστολόγια, που επιλέγω τυχαία βέβαια, δεν είμαι όμως σίγουρη αν το έχουν ήδη πάρει. Συγχωρήστε με, αλλά είμαι ακόμα... κουτάβι... 









Έχετε όλοι την αγάπη μου!   






18 σχόλια:

  1. είπα και γω!!!!!!!!!τι έγινε απανωτά θα τα ανεβάζει και χάρηκα!!!!! ας είναι μάθαμε για σένα...αν και όσα ξέρουμε μας φτάνουν και μας περισσεύουν!!!!!!!σ αγαπήσαμε έτσι κι αλλιώς κυρια Κατακουζίνα!!!!!ΧΑ!ΧΑ! πολύ γέλασα με αυτό!!!!!

    φιλια κοριτσάρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μέχρι αύριο ελπίζω και το επόμενο ματάκια μου, πριν αρχίσουν τα ζόρια μου έγραφα πιο τακτικά.

      Πριν αρχίσει το Κωνσταντίνου κι Ελένης, με ρωτούσαν: Τι νέα, στο νοσοκομείο όλα καλά; Βρε ποιο νοσοκομείο; Το σπίτι σου, το αποστειρωμένο! Μετά το σήριαλ, άκουσα και το Κατακουζίνα!

      Σ' ευχαριστώ πολύ για την αγάπη σου κοπέλα μου!

      Διαγραφή
  2. Ευχαριστώ πολύ,Μαίρη μου,για την τιμή να με σκεφτείς...Θα σε ευχαριστήσω και μέσα από το ιστολόγιό μου,ελπίζω σύντομα...Αργώ λίγο λόγω φόρτου...γενικού...,αλλά δεν ξεχνώ...Σε φιλώ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αλίμονο, ούτε να το σκέφτεσαι γλυκιά μου!

    Εγώ σ' ευχαριστώ για το δυσεύρετο πλέον ήθος που δυστυχώς χάσαμε και μας το θυμίζεις ποικιλοτρόπως...

    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Κατακουζίνα μου, σε ευχαριστώ πολύ πολύ, θα το πάρω και θα το κρεμάσω στη βιτρίνα μου.
    φιλάκια φιλενάδα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχαχαχα! Να είσαι καλά Μαράκι μου, κρέμασέ το όπου θέλεις!

      Φιλάκια πολλά πολλά!!!

      Διαγραφή
  5. Πάντα τέτοια εύχομαι και κυρίως στην ζωή έξω, γιατί εδώ για τα μάτια μόνο είναι:))

    Το σχετικό με την καθαριότητα και τ'αντισηπτικά να υποθέσω Παρθένος το ζώδιο??(Εχω μια τρέλα με την αστρολογία! Φαίνεται???)

    Φιλιά θαλασσινά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ζουζούκα μου, τα καλύτερα βραβεία που μπορεί να πάρει κάποιος, είναι ο σεβασμός και η αγάπη κατά τα δικά μου πιστεύω.

      Καρκίνος είμαι και δεν έχω ιδέα από αστρολογία...χαχαχα!

      Φιλάκια πολλά κορίτσι μου γλυκό!

      Διαγραφή
  6. Λοιπόν Μary μου..μπράβο για το βραβειάκι σου.. πρωτα...εδώ μεσα χαρίζουμε βραβεία ...χιχ.χι βρε τι χαρισματικα κορίτσια που είμαστε!!!! να εισαι καλά που μάθαμε λιγα πράγματα για σένα...στη έκτη απαντησή σου να έρθεις να κανεις παρέα με τον δικό μου κατακουζινό..χι..χι..η καθαριότητα σε όλο της το μεγαλείο...ευτυχώς τον ακολουθώ αλλα οχι τοσο πολύ..χι..χι..χ.. τα φιλάκια μου....τα πολλά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ χαρισματικά κορίτσια Ρουλάκι μου! Όσα χρόνια σεργιανίζω τα βλέπω και χαίρομαι που ανακαλύπτω όλο και περισσότερα!

      Κι ο αντρούλης σου, ε; Πες μου ότι μαγειρεύετε κι εσείς με γάντια... Χαχαχαχαχα! Το θέμα είναι, ότι κόλλησε κι η κόρη μου, λογικό ήταν... Όταν πήγαινε σχολείο, καθάριζε πρν το θρανίο με αντισηπτικό και μετά καθόταν, το έμαθα αρκετό καιρό αργότερα...χαχαχαχαχαχαααα!

      Πολλά πολλά φιλάκια κι από μένα αγάπη μου!

      Διαγραφή
    2. Στα γάντια ακομα δεν έχουμε φτάσει...χι..χι..

      Διαγραφή
    3. Χαχαχαχαχαχα! Μια χαρά είσαστε Ρουλάκι μου, άκου που σου λέω!

      Διαγραφή
  7. Συγχαρητήρια,Μαιρούλα για το βραβείο!!Χωρίς καφέ ούτε εγώ δεν μπορώ!
    Φιλάκια!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ τριανταφυλλένια μου Ρουλίτσα!
      Χάρη στη βοήθειά σου τα κατάφερα με τα βραβειάκια!

      Είδες με τον καφέ εξάρτηση; Χα χα χα χα!

      Πολλά πολλά φιλάκια καρδούλα μου!

      Διαγραφή
  8. Καλημέρα...Ευχαριστώ για την τιμή που μου έκανες!
    Μπορεί να μην σου γράφω ταχτικά, αλλά σε διαβάζω καθημερινά!
    Να είσαι καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Kαλή μου Δήμητρα, σ' ευχαριστώ εγώ για τη χαρά που μου δίνει το σεργιάνι στον υπέροχο χώρο σου!

      Ούτε εγώ γράφω πάντα σε σένα και σε όλους όσους διαβάζω, παρακολουθώ όμως με πολλή αγάπη κι ενδιαφέρον!

      Να είσαι κι εσύ πάντα καλά, φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  9. Σε ευχαριστω πολυ που με σκεφτηκες. Ξερεις την αδυναμια που εχω στις ιστοριες σου.Το οτι σου αρεσει το ροζ φαινεται. Εγω παντως χωρις φαγητο και γλυκο δεν κανω. Καφε πινω σπανια. Φιλακια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά γλυκιά μου, σ' ευχαριστώ πολύ πολύ!
      Ναι, στο ροζ έχω αδυναμία, αλλά τα περισσότερα ρούχα μου και τα έπιπλα είναι μαύρα! Στην κρεβατοκάμαρα μόνο γίνεται της...Μπάρμπι! Χαχαχαχα!

      Και το ωραίο φαγητό μ' αρέσει και τα γλυκάκια, αρκεί να μην έχουν υπερβολική ζάχαρη.

      Φιλιά πολλά κορίτσι μου!

      Διαγραφή