.

.
.

Δευτέρα 10 Δεκεμβρίου 2012

ΡΑΔΙΟΜΑΡΑΘΩΝΙΟΣ @ SpIrto Web Radio...Ας χαρίσουμε χαμόγελα στα παιδιά της ΚΙΒΩΤΟΥ...!!!





ΣΑΒΒΑΤΟ 15 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2012
από τις 11 το πρωί και...όσο πάει...!!!

Βάλαμε στοίχημα και σας καλούμε να μας βοηθήσετε να το κερδίσουμε...
Τί...???
Να χαρίσουμε όσα περισσότερα χαμόγελα μπορούμε στα παιδιά της ΚΙΒΩΤΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ...!!!
Πώς...???
Μένοντας στον αέρα όσες περισσότερες ώρες εσείς μας επιτρέψετε...!!!
Με ποιό τρόπο...???

Ετσι:
Με μαραθώνια εκπομπή από την ιντερνετική μας συχνότητα,καλούμε όλους τους φίλους bloggers,αναγνώστες,ακροατές,περαστικούς,λυτούς και δεμένους,να αρχίσουν από το πρωί πρωί του
Σαββάτου 15 Δεκεμβρίου 2012
να στέλνουν SMS και να τηλεφωνούν στα τηλέφωνα που φαίνονται στην φωτογραφία...
( οι χρεώσεις,οι οποίες περιλαμβάνουν και ΦΠΑ, επίσης φαίνονται στην φωτογραφία )

Καλούμε επίσης όσους φίλους θέλουν να έρθουν να πιούμε τον καφέ μας,οτι ώρα θέλουν
- και το κάτιτίς μας θα έχουμε,ξέρετε τί γίνεται όταν αποφασίζουμε εμείς να συναντηθούμε ε...??? -
εδώ στα στούντιο του σταθμού και να καθίσετε μαζί μας όση ώρα εσείς θέλετε...

Και μη νομίζετε οτι θα λουφάρετε...!!!
Θα καθίσετε δίπλα μας όσοι θέλετε,στα μικρόφωνα του σταθμού μας,να μας πείτε και μερικά π.χ. για τον καιρό,για το μπλογκ σας,για τις πεταλούδες της Αφρικής,πώς φτιάχνει η μαμά σας τα γιαπράκια και άλλα χρήσιμα και ενδιαφέροντα...

Μαζί μας θα είναι πολλοί από τους καλεσμένους που έχει φιλοξενήσει κατά καιρούς ο σταθμός μας
και που είχαν τη καλοσύνη να αποδεχτούν τη πρόσκλησή μας για τον Ραδιομαραθώνιο αυτόν...
Ελπίζουμε οτι θα είναι και ο ίδιος ο πατέρας Αντώνιος,του οποίου το έργο όλοι γνωρίζουμε και υποστηρίζουμε...

Δεν τελειώσαμε όμως εδώ...
Αποφασίσαμε,εκτός από SMS,τηλεφωνήματα ή οποιαδήποτε άλλη προσφορά,να φτιάξουμε και
ένα...Χριστουγεννιάτικο δέντρο...!!!
Σιγά τη πρωτοτυπία θα μου πείτε Χριστουγεννιάτικα...
Θα σας πω οτι τη πατήσατε...
Δέντρο θα φτιάξουμε,αλλά...
από κουτιά γάλα...!!!

Εξω από τα στούντιο του σταθμού,θα αρχίσουμε να στήνουμε ένα δέντρο με κουτιά από γάλα,τα οποία μπορεί να φέρνει - όσα θέλει και όποιος θέλει - από τους φίλους που θα μας επισκεφθούν...
και ένα κουτί είναι θησαυρός όταν ένα παιδί το χρειάζεται...!!!
( αν υποψιαστώ οτι δεν θα κάνουμε δέντρο τεράστιο τόσοι νωματέοι bloggers,θα τραβήξω τις κοτσίδες μου )


Ελάτε να μας γνωρίσετε όσοι δεν μας ξέρετε,να σας γνωρίσουμε κι εμείς όσους δεν σας ξέρουμε
να πιούμε καφέ,να διασκεδάσουμε σε αυτή τη γιορτή για το ΠΑΙΔΙ...!!!
Πριν ή μετά τα Σαββατιάτικα ψώνια,μη ξεχάσετε οτι ένα παιδί μας περιμένει να του χαρίσουμε χαμόγελα...

Για να γίνουν όμως όλα αυτά,χρειάζεται και η δική σας βοήθεια,να γίνει γνωστός ο Ραδιομαραθώνιος,ο σκοπός του και τα μέσα που μπορεί κάποιος να βοηθήσει...

Πάρτε το μπαννεράκι του Ραδιομαραθώνιου του
SpIrto Web Radio
και βάλτε το στο μπλογκ,στην ιστοσελίδα,στο προφίλ σας στο Facebook...
Καλέστε με τη σειρά σας τους φίλους σας να συμμετάσχουν διαδίδοντας το δικό μας " παιχνίδι "...
Ο χρόνος είναι πολύ λίγος μέχρι το Σάββατο,αλλά υπεραρκετός όταν θέλουμε να κάνουμε κάτι και να το οργανώσουμε...
( γι'αυτό το ανακοινώνω τώρα και όχι νωρίτερα,έτσι ώστε να μην ξεχαστούμε )

Ηδη πολλοί φίλοι και blogs έχουν δηλώσει τη συμμετοχή τους,ως συνδιοργανωτές αυτής της προσπάθειας...
Τα παραθέτω παρακάτω - αν έχω ξεχάσει κάποιον/α που μου το έχει πει,παρακαλώ να θυμηθεί οτι είμαι ξανθιά και να μου το ξαναπεί - και θα εξακολουθήσω να συμπληρώνω συνεχώς όποιον φίλο ή φίλη μου αφήσει σχόλιο για συμμετοχή και τοποθέτηση μπάννερ

- εδώ στο blog
- ή στο σάιτ του σταθμού μας ΕΔΩ
- ή στη σελίδα μας στο Facebook

Είμαστε σίγουροι οτι θα είστε δίπλα μας
και ΟΛΟΙ μαζί
δίπλα τους...!!!

















25 σχόλια:

  1. Εξαιρετικό Μαιρη μου να χαίρεσαι την κούκλα σου να την καμαρωνεις πάντα όσο για την ανάρτηση θα σας την κλεψω και εγω πρώτο για το marilise 2 και μετα για το stars and icicles φιλιά γλυκεια μου καλη βδομάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εξαιρετική η προσπάθεια της Βιβής μας, του Σπιρτόκουτου και όλων των παιδιών του σταθμού Μαριλιζάκι μου! Όπου και όπως μπορούμε να το διαδώσουμε και να έχει επιτυχία ο ραδιομαραθώνιος αγάπης για τα παιδιά!

    Σ΄ευχαριστώ πολύ για τις ευχές κοπέλα μου, να είσαι πάντα καλά και να έχεις μια χαρούμενη εβδομάδα!

    Φιλάκια πολλά, σε σεργιανίζω με μεγάλο ενδιαφέρον!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μαράκι καλή επιτυχία κορίτσι μου. Είμαι πολύ μακριά αλλά τα τηλέφωνά μου θα τα κάνω. Ειμαι απο τις θερμότερες θαυμάστριες του έργου του πατέρα Αντώνιου, πιστεύω οτι το έργο του είναι υπέροχο και η αγάπη του για τα παιδιά της Κιβωτού αξεπέραστη.
    πολλά φιλιά φίλη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαράκι μου αγαπημένο, τίποτα λιγότερο δεν περίμενα από σένα!
      Με την τόσο ευαίσθητη και τρυφερή ψυχούλα σου, δε θα μπορούσες να μη συμμετέχεις στο Θεάρεστο αυτό έργο!

      Την αγάπη μου σου στέλνω και πολλά φιλάκια!

      Διαγραφή
  4. Μαιρούλα μου γλυκειά,
    πέρασα να αφήσω τις πιό θερμές μου ευχαριστίες για τη συμπαράσταση και τη βοήθειά σου σε αυτή τη προσπάθεια που κάνουμε εδώ,στο SpIrto Web Radio...
    Οπως το ίδιο ευχαριστώ και όλες τις φίλες και τους φίλους για τα καλά τους λόγια και τη δική τους προσπάθεια συμπαράστασης...Οσοι πιό πολλοί βάλουμε στα μπλογκς μας,προφίλ μας,σελίδες μας το μπάννερ του Ραδιομαραθωνίου,τόσο πιό πολύ θα βοηθήσουμε να γίνει γνωστό και να έχουμε περισσότερα SMS και τηλεφωνήματα...

    Επίσης να πω,πως όποιος/α φίλος/η βάλει το μπαννεράκι,παρακαλώ να με ενημερώσει να τους προσθέσω στους συνδιοργανωτές...
    Εσένα σε πρόσθεσα ήδη και στο σάιτ του σταθμού
    www.spirtowebradio.com
    και στο μπλογκ μου κάτω από την ανάρτηση,όπου συμπληρώνονται συνεχώς ονόματα...
    ( Εδώ να πω,οτι δεν είναι υποχρεωτική η παρουσία στα στούντιο εκείνη την ημέρα,άλλωστε πολλοί μένουν εκτός Αθηνών...
    Αρκεί η κοινοποίηση,η γνωστοποίηση και η συμμετοχή με τα SMS,τα τηλεφωνήματα ή η κατάθεση στους λογαριασμούς βοήθειας...)
    εσένα φυσικά σε περιμένουμε ε...???...-:))

    Φιλιά πολλά σε σένα και ευχαριστίες από καρδιάς,όπως και σε όλους όσους βοηθήσουν...
    Είμαστε bloggers,είμαστε πολλοί,ΜΠΟΡΟΥΜΕ...-:))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βιβή μου, οι θερμότερες ευχαριστίες οφείλονται σε σένα και σε όλους όσους κάνετε αυτή την προσπάθεια!
      Έτσι μας δίνεται η ευκαιρία να συμμετέχουμε κι εμείς όπως μπορούμε αγάπη μου.
      Ήδη έχουν ενημερωθεί πολλοί όσον αφορά τα sms, τα τηλεφωνήματα, το λογαριασμό.
      Να με περιμένετε, θα έρθω με παρεούλα για να βοηθήσουμε στο στόλισμα του ωραιότερου δέντρου αγάπης!

      Όλοι μπορούμε όταν θέλουμε καρδούλα μου!

      Φιλάκια πολλά πολλά!

      Διαγραφή
    2. Αιώνια Γυναικάρα μου εσύ...-:))
      ( κι ας λες όχι...λολ )

      Διαγραφή
    3. Αιώνια Γυναικάρα σου εγώ...!!! Χαχαχαχαχαχα!!!

      OMG και 3 LOL!!!

      Διαγραφή
  5. Καλησπέρα Μαίρη μου!!!!
    Μόλις τώρα συνδύασα εικόνα με όνομα. Τώρα κατάλαβα ποια είσαι, που είδα το όνομα του ιστολογίου σου. Δυστυχώς στην καθημερινή μου ρουτίνα δεν προλαβαίνω να επισκέπτομαι όσα μπλογκς θα ήθελα.
    Χαίρομαι πολύ που πέρασα!!!
    Την έχω δει την ανακοίνωση αυτή. Αν τα καταφέρω και να έρθω θα χαρώ πάρα πολύ. Εξαρτάται από το πρόγραμμα του Σαββάτου.
    Φιλιά πολλά!!!
    Καλό βράδυ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Ροδούλα μου, καλώς ήρθες!
      Ούτε κι εγώ προλαβαίνω να τα επισκέπτομαι όλα καθημερινά, όταν ευκαιρώ πολλές φορές διαβάζω αναρτήσεις μαζεμένες.
      Ασφαλώς και δε μπορούμε όλοι να είμαστε παρόντες εκεί για το δέντρο, όμως έστω κι ένα τηλεφώνημα ή μηνυματάκι ελπίζω να το κάνουμε...

      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  6. Μαιρούλα μου,γλυκιά,άργησα να δω την ανάρτησή σου!Ευχαρίστως θα βοηθήσω κι εγώ!Να έρθω,βέβαια δεν μπορώ,αλλά τα τηλεφωνήματα θα τα κάνω!Παίρνω και το μπαννεράκι να το βάλω!
    Πολλά πολλά φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρουλίτσα μου, να είσαι πάντα καλά κορίτσι μου!
      Όλοι πρέπει να βοηθήσουμε, η προσπάθεια της Βιβής και όλων των παιδιών του σταθμού, είναι αξιέπαινη!

      Φιλάκια πολλά Τριανταφυλλένια μου!

      Διαγραφή
  7. Mαρακι χωρις την άδειά σου, δημοσίευσα και εγώ με την σειρά μου την ανάρτησή σου, για τον Μαραθώνιο αγάπης.
    φιλάκια και καλή επιτυχία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαράκι μου, η Βιβή και όλα τα παιδιά του SpIrto Web Radio που το διοργανώνουν, θέλουν να διαδοθεί για να υπάρχουν πολλές συμμετοχές και να βοηθηθούν τα παιδιά όσο γίνεται περισσότερο. Μας κάλεσε όλους από τη σελίδα της να στείλουμε το μήνυμα αυτό, η άδεια είναι δεδομένη!
      Αυτή η δημοσίευση που έκανες και μπράβο σου, είναι πράξη αγάπης κι ανήκεις κι εσύ στους συνδιοργανωτές!

      Καλή επιτυχία από καρδιάς ευχόμαστε!

      Φιλάκια πολλά πολλά αγάπη μου!!!

      Διαγραφή
  8. Ανυπομονώ να σε ξαναδω!!!

    :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς το κορίτσι το όμορφο!
      Με μεγάλη μου χαρά κι εγώ!

      Φιλάκιααααααα!!!!

      Διαγραφή
  9. Μόλις το είδα...Δεν κατάλαβα ακριβώς τι πρέπει να κάνω για να βοηθήσω...Θα βάλω το μπάνερ στο ιστολόγιο και θα κοινοποιήσω στο φ/β/..Αν μπορώ να κάνω κάτι άλλο γράψτε το...Μαίρη μου σε φιλώ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Αγαπημένο μου Μαράκι, απλά το αντιγράφεις, το βάζεις στις σελίδες σου και το στέλνεις σε όσους περισσότερους μπορείς.
    Στο μπάνερ φαίνεται καθαρά η χρέωση, όσοι μπορούν να περάσουν και ν' αφήσουν έστω ένα κουτί γάλα, θα είναι επίσης μεγάλη βοήθεια.

    Φιλάκια πολλά, την αγάπη μου σου στέλνω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Το έβαλα μόλις το μπανεράκι σας και συγχαρητήρια για το υπέροχο αυτό έργο που κάνετε. θα βοηθήσω όσο μπορώ με sms και τηλέφωνο. Θα ήθελα να έρθω και εκεί μαζί σας, αλλά δεν θα τα καταφέρω αύριο.
    Σας στέλνω όμως την θετική μου ενέργεια και όλη μου την αγάπη!!!!
    Να μαζευτούν όσο περισσότερα γίνεται για τους ανθρωπους που έχουν πραγματικά ανάγκη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Δήμητρα, να είσαι καλά!
    Προσπαθούμε όσο μπορούμε να στηρίξουμε τα παιδιά που μας έχουν ανάγκη και η πρωτοβουλία του SpIrto Web Radio να ξεκινήσει το ραδιομαραθώνιο είναι αξιοζήλευτη! Μερόνυχτα αγωνίζονται για το σκοπό αυτό.
    Είσαι κι εσύ συνδιοργανώτρια και χαίρομαι πολύ για την αγάπη και την καλή σου πρόθεση!

    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Αιώνια γυναίκα, χαίρομαι που ο ραδιομαραθώνιος για τα παιδιά της ΚΙΒΩΤΟΥ να γνωρίσω το blog σου με τον υπεροχο και απολαυστικο λογο σου. Τις μαρεγκες εύχομαι να τις απολαύσετε με τον αιώνιο άντρα σου. Να είστε καλά και καλές γιορτές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Αρετή μου σε καλωσορίζω και σ' ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια!
    Οι μαρέγκες σου είμαι σίγουρη ότι είναι υπέροχες!!!

    Καλές γιορτές με υγεία και ό,τι επιθυμείς, φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Mary μου καλημέρα!Οι μαρέγκες δεν είναι δικές μου, απλώς άκουγα τον spirtoradio την ωρα που δημοπρατουνταν οι μαρεγκες και πλειδοτησε ο άντρας σου, μπηκα στο blog σου να σε γνωρίσω και αφου αφορμη ήταν οι μαρεγκες έγραψα γι αυτές. Πάντως μια πάβλοβα με μαρέγκες σε κερνάω ευχαρίστως!Φιλάκια!

      Διαγραφή
    2. Aρετούλα μου, λάθος κατάλαβα αλλά δεν πειράζει, θα δώσουμε προσφορά και για την πάβλοβα!
      Ήταν όντως αφορμή οι μαρέγκες, γι' αυτό η γνωριμία μας είχε τη γλύκα τους!!!

      Φιλάκια πολλά, καλό ξημέρωμα!

      Διαγραφή
    3. εεε...κοπελιές...Παύλοβα για μας στο SpIrto Web Radio που σας φέραμε κοντά δεν έχει...???..λολ

      Σας ευχαριστούμε,τόσο μα τόσο πολύ και εσάς,αλλά και όλους όσους έκαναν αυτή τη προσπάθεια πραγματικότητα...-:))))

      Διαγραφή