.

.
.

Παρασκευή 28 Σεπτεμβρίου 2012

Ένα παιχνιδιάρικο πιγκουινάκι!

Το αγαπημένο μας Μαράκι, η Σοκακτσού, έχει ένα πολύ καλό, πανέξυπνο και παιχνιδιάρικο φιλαράκι, που είναι πιγκουίνος! 
Της έστειλε λοιπόν τη φωτογραφία του, ζητώντας να δηλώσει 4  πράγματα από το παρελθόν που θα άλλαζε και 4 από το μέλλον, που θα ήθελε να της συμβούν. 
 

Δεν υπήρχε περίπτωση να του χαλάσει το χατήρι, έτσι αφού ικανοποίησε την περιέργειά του, αποφάσισε να προωθήσει το παιχνίδι, επιλέγοντας τέσσερις φίλες για να μάθει περισσότερα γι αυτές, έτσι για να 'χουν κάτι να λένε μεταξύ τους τις κρύες νύχτες του χειμώνα. 

Πάμε αυθόρμητα λοιπόν!



Παρελθόν 

1) Να μη φοβόμουν τόσο πολύ τους γιατρούς...

2) Να μην έλεγα πάντα ναι σε ό,τι μου ζητούσαν και να ήμουν λιγότερο ελαστική με κάποιους ανθρώπους

3) Να μην ήμουν υπερευαίσθητη

4) Να έπινα νερό για να μην έχω φουσκώματα και να μη με λένε αερόψυκτη (σας βλέπω που χαχανίζετε)


Μέλλον 

1) Να έχουμε όλοι καλή υγεία και φώτιση

2)  Να δω μια καλύτερη Ελλάδα 

3) Να έχω λιγότερες φοβίες και να μη με πιάνει πανικός

4)  Να πίνω νερό και να χάσω τα κιλά που φορτώθηκα για να μπω ξανά στα ωραία μου ρουχαλάκια που με κοιτάζουν παραπονεμένα απ' τη ντουλάπα... 


Ας βάλω στο παιχνίδι κι εγώ άλλες τέσσερις καλές φίλες! ( Πενιχρές οι ιντερνετικές μου γνώσεις, μη με παρεξηγήσετε)

1) Μαιρούλα - Τζίντζερ - Φωτογραφίες Ζωής

2) Γιαγιά Αντιγόνη 

3) Elenag - Ονείρου Οδός.

4) Ρουλάκι - Wild rose  

6 σχόλια:

  1. Έλενααααααα! Μη φωνάζεις καλέ, τα λες και στα Κυπριακά και δε σε προλαβαίνω, ακολουθεί ανάρτηση Τζαναμπέτας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χα.... πραγματικά εννοούσες πιγκουινάκι. Βάλε τώρα με το νου σου τι θα μου σούρουν. Μέχρι τώρα έβγαλαν ότι ψαρεύω άντρες μέσω ιντερνέτ, έφτασαν να κατηγορήσουν ότι τον άντρα μου τον γνώρισα μέσω ιντερνέτ χωρίς να ξέρουν λεπτομέρειες και βέβαια μιλάω για γεροντοκόρες χιχιχι. Τώρα..... κάηκα! Θα πουν ότι ψαρεύω και ... πιγκουίνους.

    Σ'ευχαριστώ Μαιρούλα. Πάω να ετοιμάσω την ανάρτηση του πιγκουίνου και θα του βάλω και ... παρέα. Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλέ, φυσικά κι εννούσα πιγκουινάκι, τι άλλο;
    Ο νους μου αρνείται να βάλει κακοήθειες, τι είναι αυτά τα πράγματα; Ντροπή!
    Η γεροντοκόρη γεννιέται, με τις παραξενιές, τις ιδιοτροπίες, τις κακίες, γι' αυτό και δε μπορεί να βρει άντρα!
    Πολλές Λαμπρινές δυστυχώς...πάρα πολλές...

    Μαιρούλα, ασχολήσου με το πιγκουινάκι παιδί μου, βάλτου και παρέα γιατί είναι παιχνιδιάρικο πολύ!

    Φιλάκιααααα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μαιρούλα,ευχαριστώ πολύ!!!Τον είδα τον Πιγκουίνο!Πρωί πρωί μάλιστα!Δεν προλάβαινα,όμως να σου αφήσω σχόλιο.Διάβαζα τη Λαμπρινή.Πολύ μ'αρέσει η γκρίνια αυτής της γυναίκας!Γιατί άραγε;
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Είδες Ρουλάκι μου τι φατσουλίνος που είναι; Πως να του αρνηθεί το Μαράκι;
    Και πως να της αρνηθώ κι εγώ που είναι τόσο γλυκούλα;
    Περί Λαμπρινής, είναι που δεν την είχες να σου πηγαινοέρχεται και σ' αρέσει έτσι που γκρίνιαζε μόνιμα, δεν είναι ανησυχητικό...χαχαχαχα!

    Φιλάκια γλυκά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Beautiful post!!! would you like to follow each other?
    Besos, desde España, Marcela♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή